Rimvydas Valatka

Žurnalistas, publicistas,
signataras

MasterClass

Rimvydas Valatka

Žurnalistas, publicistas,
signataras

MasterClass

Rimvydas Valatka

Rimvydas Valatka

Žurnalistas, publicistas,
signataras

MasterClass

Apie Lektorių

Žiniasklaidos srityje itin didelę patirtį sukaupęs Rimvydas Valatka Alma Master mokymuose pasiruošęs pasidalinti realiais pavyzdžiais ir top patarimais vadovams, komunikacijos ir personalo specialistams, ryšių su visuomene atstovams.

Kaip bendrauti su žiniasklaida, kodėl vadovams yra svarbi komunikacija socialiniuose tinkluose, kaip komunikuoti, jei įmonę užklumpa krizė?

Temos, kurios svarbios kasdien ir vis aktualesnės didžiajai visuomenės daliai.

Kas yra MasterClass?

Rengiame Lietuvos lyderių MASTERCLASS seminarus.

2 valandų koncentruota medžiaga, realūs praktiniai pavyzdžiai, aktyvi diskusija Jums patogiu metu, nuo 18 valandos.

Psichologija, pedagogika, sveika gyvensena, finansų ir laiko valdymas – daugybė aktualių temų, ilgametę patirtį turintys lektoriai, diskusija, kurios metu rasite atsakymus į ilgai kamavusius klausimus.

Pritaikyta žmonėms, vertinantiems savo laiką ir norintiems tobulėti efektyviai,

Formatas: 2 valandos koncentruotos medžiagos aktualia tema.

Kada? Vakarais, nuo 18 val., darbo dienomis.

Kaip veikia Išankstinė registracija?

Išsirinkite Jus dominančią temą ir registruokitės iš anksto.

Išankstinė registracija nemokama.

Visiems užsiregistravusiems bus informuota apie bilietų pardavimo pradžią.

Su išankstine registracija bus taikomos išskirtinės nuolaidos.

MasterClass bus organizuojamas tos temos, kuri surinks daugiausiai išankstinių registracijų.

Rimvydas Valatka

Išsirinkite MasterClass temą

Spauskite Jus dominančią temą ir užpildykite išankstinės registracijos formą

Esate girdėję frazę: „Jei jūsų nėra socialiniuose tinkluose – reiškia, Jūsų nėra niekur“? Vien egzistuoti „Facebook“ ar „LinkedIn“ tinkluose nepakanka.

Kaip komunikuoti ir kaip reaguoti, kai įmonę netikėtai užklumpa krizė? Efektyvios metodikos, apie kurias turi žinoti kiekvienos įmonės vadovas.

Kiekvieną dieną skaitome naujienas, bet kaip atskirti – susidūrėme su reklama, viešaisiais ryšiais, ar propaganda?

Kaip bendrauti su žiniasklaida efektyviai, kokių klaidų nedaryti?