0
Your Cart

Dovilė

Joneliūnienė

Komunikacijos ekspertė, turinti daugiau nei 10-ties metų patirtį verslo, CEO, prekinio ženklo, produktų strateginėje ir turinio, vadovų ekspertinėje, renginių komunikacijoje.

Apie lektorių

Savo patirtį pradėjusi kaip žurnalistė, video reportažų kūrėja ir prodiuserė, 2014-aisiais pradėjo ir tęsia karjerą išorinės komunikacijos srityje įkūrusi įmonę Piero plunksna ir teikiant integruotos komunikacijos paslaugas. O nuo 2017-ųjų ją pritaikė ir organizuojant Alma Master lyderių mokymus, kartu su Lietuvos lyderiais išgryninant aktualiausias temas ir rinkos poreikius. „Ne standartai, ir ne sėkmės istorijos, o autentiškumas ir daug intensyvaus, kūrybinio darbo veda prie išskirtinės, įsimenamos komunikacijos, kurios šiandien ir ieško vartotojai. Todėl komunikacija man nėra savaime suprantamas dalykas. Visų pirma, tai vizija ir atradimai – sukurti tai, kas vartotojams dovanoja nepamirštamą emociją arba įtikina ekspertinėmis, lyderio žiniomis“, – sako Dovilė. Kviečiame stiprinti savo komunikacijos įgūdžius ir registruotis, išsirinkti aktualiausią temą, kuria Dovilė pasidalins ir Alma Master videotekoje.

Išankstinė registracija

Perskaitykite šio lektoriaus siūlomas temas, jei kuri nors jus domintų įsigyti – įveskite savo el. pašto adresą ir spauskite Registruotis. Kai šis Masterclass atsiras mūsų Videotekoje – suteiksime jums išskirtinę 50% nuolaidą!

Įmonės įvaizdis: ko reikia, kad jis klestėtų viešoje erdvėje?

Verslo komunikacijos pamatas yra idėja, verslo modelis ir žmonės. Sujungus šią grandinę įmonės įvaizdis klestės, o paslaugos ar produktai taps tais, kuriuos norisi įsigyti, smalsu daugiau sužinoti ir rekomenduoti. Bet kaip tai pasiekti? Atsakymas – komunikacija. Ir ne bet kokia, ne bet kaip – efektyviai.

    CEO komunikacija – kaip tapti nuomonės lyderiu?

    CEO efektyvios komunikacijos raktas yra energija, raktiniai žodžiai, tonas, aiški ir diplomatiška kalba, o svarbiausia – žinios. Tačiau net ir turint daug patirties ir žinių ne visada aišku, kaip tai iškomunikuoti, kad būtų ir įdomu, ir vertinga. Kaip tai daryti efektyviai, kad įmonės lyderiu tikėtų, išgirstų žmonės, o socialiniuose tinkluose nuomonė taptų ne tik populiari, bet ir vertinama, įsimintina, ekspertinė?