
MasterClass
MasterClass
Psichologė, psichoterapeutė, Biomedicinos mokslų (visuomenės sveikatos) dr., Psichologinės paramos ir konsultavimo centro direktorė
Psichoterapeutė (Kognityvinės elgesio terapijos studijos LSMU), Naratyvinės terapijos I lygio studijos Adelaidėje, Australijoje, giluminės asmenybės dalių terapijos, “Self therapy”, egzistencinės terapijos, sisteminio šeimos konsultavimo kursai.
Profesinio domėjimosi sritys – suaugusiojo psichologija, vaikų, suaugusiųjų ir šeimos (porų) konsultavimas, psichoterapija, krizių įveikimas, suicidologija, prevencinių bei reabilitacinių programų kūrimas ir įgyvendinimas.
Rengiame Lietuvos lyderių MASTERCLASS seminarus.
2 valandų koncentruota medžiaga, realūs praktiniai pavyzdžiai, aktyvi diskusija Jums patogiu metu, nuo 18 valandos.
Psichologija, pedagogika, sveika gyvensena, finansų ir laiko valdymas – daugybė aktualių temų, ilgametę patirtį turintys lektoriai, diskusija, kurios metu rasite atsakymus į ilgai kamavusius klausimus.
Pritaikyta žmonėms, vertinantiems savo laiką ir norintiems tobulėti efektyviai,
Formatas: 2 valandos koncentruotos medžiagos aktualia tema.
Kada? Vakarais, nuo 18 val., darbo dienomis.
Išsirinkite Jus dominančią temą ir registruokitės iš anksto.
Išankstinė registracija nemokama.
Visiems užsiregistravusiems bus informuota apie bilietų pardavimo pradžią.
Su išankstine registracija bus taikomos išskirtinės nuolaidos.
MasterClass bus organizuojamas tos temos, kuri surinks daugiausiai išankstinių registracijų.
Spauskite Jus dominančią temą ir užpildykite išankstinės registracijos formą
Vaiko asmenybės formavimuisi ryšys su tėvais turi milžinišką reikšmę. Tam, kad padėtume formuotis vaiko asmenybei, turime žinoti ir suprasti, kokie yra pagrindiniai mūsų vaikų asmenybės formavimosi principai. Kaip galime jiems padėti, juos geriau suprasti ir sukurti stipresnį ryšį?
Ką reikia žinoti tėvams? Kokia pagalba reikalinga paaugliui, kaip jį geriau suprasti, padėti jam išgyventi šį etapą kuo sklandžiau?
Emocijos vaikystėje išties spalvingos – nuo euforijos iki pykčio, ašarų, nepasitenkinimo. O ką daryti, jei matome, kad mūsų vaikams sunku valdyti pyktį, agresiją.
Kartais jaučiame, kad ,,pametame” emocinį ryšį su vaiku, jis gali sumažėti priklausomai nuo įvairių aplinkybių – vaiko amžiaus, jam skiriamo kokybiško dėmesio kiekio, ir kt. Tačiau svarbiausia yra tai, kad visuomet, tikrai norėdami, galime jį susigrąžinti.