
MasterClass
MasterClass
„Academia Dominorum“ įkūrėjas ir bendrasavininkas. Vadovas, vadovavimo bei lyderystės ekspertas, vadovavęs įvairių dydžių kolektyvams Lietuvoje ir užsienyje.
Ekspertas konsultuoja verslo organizacijas darbo organizavimo, veiklos planavimo, personalo valdymo, emocinių kompetencijų ugdymo klausimais.
Sertifikuotas „Neurolingvistinio programavimo“, taikomosios tipologijos „Eneagrama“ meistras, ugdomojo pokalbio „Coaching“ praktikas, mokymų metu gebantis nuvesti mokymų dalyvius rezultatų link.
Rengiame Lietuvos lyderių MASTERCLASS seminarus.
2 valandų koncentruota medžiaga, realūs praktiniai pavyzdžiai, aktyvi diskusija Jums patogiu metu, nuo 18 valandos.
Psichologija, pedagogika, sveika gyvensena, finansų ir laiko valdymas – daugybė aktualių temų, ilgametę patirtį turintys lektoriai, diskusija, kurios metu rasite atsakymus į ilgai kamavusius klausimus.
Pritaikyta žmonėms, vertinantiems savo laiką ir norintiems tobulėti efektyviai,
Formatas: 2 valandos koncentruotos medžiagos aktualia tema.
Kada? Vakarais, nuo 18 val., darbo dienomis.
Išsirinkite Jus dominančią temą ir registruokitės iš anksto.
Išankstinė registracija nemokama.
Visiems užsiregistravusiems bus informuota apie bilietų pardavimo pradžią.
Su išankstine registracija bus taikomos išskirtinės nuolaidos.
MasterClass bus organizuojamas tos temos, kuri surinks daugiausiai išankstinių registracijų.
Spauskite Jus dominančią temą ir užpildykite išankstinės registracijos formą
Nors naują darbą įprastai vertiname kaip naują, malonų iššūkį,į kurį „neriame“ su entuziazmu, realybėje susiduriame ne tik su pozityviais epizodais – atsakomybe, kartais savotiška priklausomybe nuo kitų asmenų, kai neturime galios priimti sprendimų, todėl „stringame“ ir laiku neįvykdome užduočių ar nepasiekiame rezultatų.
Šiame MasterClass nagrinėsite situacinės lyderystės instrumentus, atskleisite, kaip galite išspręsti daug iššūkių, su kuriais susiduriate patekę į naują darbo poziciją bei s
Vadovai ruošiasi metiniam pokalbiui su komandos nariais, tačiau ne mažiau svarbu pasiruošti ir patiems komandos nariams.
Kaip tinkamai pasiruošti – argumentuoti pasiektus rezultatus ir pradėti pokalbį apie darbo užmokestį, pageidaujamus pokyčius?
Formuojant tikslus dažnai susiduriame su iššūkiais, dėl kurių tikslai lieka neįgyvendinti. Kodėl? Kaip nustatyti realias galimybes, tikslus ir jų pasiekti?
Su kokiomis manipuliacinėmis situacijomis susiduriame konfliktinėse situacijose, kaip jas atpažinti ir spręsti?
Teorija ir praktika – kaip efektyviai planuoti savo laiką, deleguoti užduotis ir didinti asmeninį efektyvumą?